Piateho septembra sa priestor pre liptovskomikulášskym nákupným centrom stal výstaviskom youngtimerov z klubu historických vozidiel Staré Fáro zo Závažnej Poruby. Záštitu nad podujatím prevzal primátor Liptovského Mikuláša „inžinier Ján Blcháč píejdždí“, ako ho trápne nazýval moderátor podujatia počas celého odpoludnia. Odovzdával cenu primátora a zvolil si zvláštny výbero ocenených vozidiel. Ako správny exsmerák išiel po policajnej stope. Ocenil policajnú Ladu VB, aj bliely Fiat z talianskych žandárskych filmov. A medzi trojicu ocenených sa dostal aj krásne zreštaurovaný Perák. Na podujatí boli vozidlá prevažne sedemdesiatych a osemdesiatych rokov, ako bonus mohli návštevníci videť aj Tatru 700, posledný to pokus o výroku tatrováckeho osobáku. Väčšina áut bola na bielych značkách, teda stále schpná bežnej dennodennej prevádzky. Početnejšie zastúpenie mali dostupné Fiaty, ale našiel sa aj kultový okrúhly Citroen z funesoviek a z druhej strany hranaté kultové Audi Quattro. Chrobáky boli k videniu vo viacerých modifikáciách, veď sa vyrábale nespočet rokov bez zmeny základného tvaru karo- série. Fanatici žltej farby z martinského klubu prišli na žl- tom Golfe prvej generácie s prí- vesným vozíkom, ako ináč, so žltými blatníčkami. A aby žltej nebolo dosť, na prívesnom vo- zíku trónil slovenský malý mo- tocykel predávaný pod českou značkou JAWA Pionier. Videli sme aj klasické Škody 120 v M kovom prevedení, ako aj kedysi nedostupné tuzexové pikošky od Volva, Renaultu, či Mercedesu. Krásnym spestrením bolo aj Masserati Biturbo, či anglický tmavomodrý športiak značky Triumph.