Registrácie kategórií AM a A1, ktoré sa považujú za „tínedžerské“ tvoria stabilne tretinu jednostopých registrácií L-kových kategórií. Motorkárske časopisy sa im venujú len okrajovo, ale práve tieto predaje z veľkej časti živia bežných predajcov.
V najmenšej kategórii AM je badateľná prevaha elektrických vozítok. A to tých najlacnejších, ktorými zaplavuje trh značka HECHT, ktorá ich dováža z Číny. Je videť, kde je akceptovateľná hranica cenová aj kúpna pre elektriku. Elektrické stroje sú v tabuľke vyznačené zelenou farbou. Darí sa ešte aj košickému Antiku so značkou SuperSoco. Tradične dobre si vedie malé lacné Motorro, prekvapuje záujem o čínske mopedy mpKorado na malých dvanásťpalcových kolesách.
Kategória A1 je preplnená skútrami, PCX je už roky bezkonkurenčne najpredávanejší. Honda dominuje vrcholu rebríčka, polepšila si Forza, model SH aj malý Vision. Honda boduje vo všetkých cenových kategóriách. Tradične sa predávajú aj čínske stroje Adamoto, Maxon a Keeway. Kórejský SYM si drží predajnosť, zaujala novinka JET X, vyšvihla sa aj Lambretta od toho istého importéra. Z elektrík sa na relevantné čísla dostal len Super Soco so svojimi drahšími a výkonnejšími motocyklami pre Béčkárov. Klasické motocykle sú v rebríčku bordové. Suzuki pre rok 2022 nemá v tejto kategórii už v ponuke nič, tak v minulom roku doregistrovala posledné Burgmany a Addressy. Taliansky koncern Piaggio prvý rok s novým importérom nemôže považovať za úspešný. Parádny skúter Medley s 15 koníkmi si dokonca oproti minulému roku o 20% pohoršil…